zondag, februari 17, 2019
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Rubrieken / Business & Ondernemerschap / Tweede editie Allerhande Kerstfestival weer groot succes
Tweede editie Allerhande Kerstfestival weer groot succes

Tweede editie Allerhande Kerstfestival weer groot succes

  • Nederland
  • Meer dan 36.000 bezoekers genoten afgelopen weekend van het sprookjesachtig Allerhande Kerstfestival in het Spoorwegmuseum in Utrecht. Ook deze tweede editie was compleet uitverkocht. Drie dagen op rij konden jong en oud heel veel zien, proeven en beleven. Alle specialisten van Albert Heijn waren aanwezig om bezoekers te laten proeven van de beste ingrediënten voor het kerstmenu. Veel bezoekers staken zelf de handen uit de mouwen en gingen aan de slag tijdens de 80 workshops per dag. Ook werd er volop geproefd van heerlijke hapjes en drankjes. En zo verliet iedereen vol ideeën voor het perfecte kerstmenu het festival. Kijk: https://youtu.be/PX2mh5rlr9Q
  • Albert Heijn
  • info@ah.nl

Het blijft ieder jaar een puzzel: wat eten we met Kerst? Op het Kerstfestival vonden bezoekers heel veel inspiratie voor het kerstmenu. Bij het Allerhande Kookpodium waren de bezoekers niet weg te slaan. Daar gaven bekende chefkoks zoals Ron Blaauw en Moshik Roth presentaties en tips. Ook de culi’s in de Allerhande Keuken werden gedurende de hele dag overstelpt met vragen over het kerstmenu. In de Kidscorner knutselde kinderen maar liefst 450 sneeuwpopjes. Er was tijdens het festival zowel aandacht voor kerstklassiekers als nieuwe trends, zoals de winterbarbecue. Het barbecueplein werd massaal bezocht en vooral de côte de boeuf viel daar goed in de smaak. Daarnaast zijn hapjes dit jaar populair: iedereen neemt zelf zijn of haar hapjes mee, heerlijk om samen te delen!

Het Kerstfestival in cijfers:

  • Het festival telde maar liefst 115 stands op 7.000m2 festivalterrein. Van inspiratie, hapjes en drankjes tot live beleving in het theater, op het Allerhande Keuken- en Kookpodium en in de Kookstudio.
  • Zo’n 150 leveranciers waren aanwezig om meer te vertellen over hun producten.
  • Er gingen 232.800 cocktailservetjes doorheen en 51.000 welkomstdrankjes.
  • Voor de feestelijke sfeer werd het terrein verlicht door 100.000 kerstlichtjes, 220 kerstbomen en 5.000 LED bollen.
  • In totaal bezochten ruim 36.000 liefhebbers het festival
  • De pendelbus reed 430 keer op en neer naar het festival om de bezoekers te vervoeren.

We kunnen niet wachten.

Het Kerstfestival is achter de rug, maar de Kerstdrukte is voor Albert Heijn nog maar net begonnen. Na alle inspiratie tijdens het festival kunnen onze 100.000 medewerkers in winkels en distributiecentra niet wachten om klanten een onvergetelijke Kerst te bezorgen.

Over Content Editor N

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top