zaterdag, november 25, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Culturele Instellingen / Van Gogh Museum trekt Cas Boland aan als hoofd Marketing
Van Gogh Museum trekt Cas Boland aan als hoofd Marketing

Van Gogh Museum trekt Cas Boland aan als hoofd Marketing

  • Nederland
  • Spectaculaire inwerkperiode gedurende openingsweken nieuwe entree. Per 1 september jl. startte Cas Boland in zijn nieuwe rol als Hoofd Marketing van het Van Gogh Museum. Zijn inwerkperiode viel precies in de openingsweek van het nieuwe entreegebouw van het Van Gogh Museum dat met een zonnebloemenlabyrint bestaande uit 125.000 zonnebloemen de publieksopening vierde.
  • unnamed
  • Van Gogh Museum
  • http://www.vangoghmuseum.nl
  • info@vangoghmuseum.nl
  • http://www.vangoghmuseum.nl/nl/over-het-museum/pers/persberichten/van-gogh-museum-trekt-cas-boland-aan-als-hoofd-marketing

Boland gaat leiding geven aan het team Marketing dat verantwoordelijk is voor Merk, Marketing, Marketingcommunicatie, Trade & Sales. Marketing is onderdeel van de zogeheten sector Publiekszaken, waar ook Bezoekersservice, Communicatie, Development, Events, Publicaties en De Mesdag Collectie toe behoren. De sector die in zijn geheel verantwoordelijk is voor de externe (door)ontwikkeling van het Internationaal wereldmerk Van Gogh Museum.

Boland (1979) komt uit de culturele sector en was verantwoordelijk voor de Marketing, Communicatie en Sales van TivoliVredenburg in Utrecht. De fusie van deze twee vooraanstaande muziekhuizen begeleidde hij met succes door de implementatie van een solide online marketingbeleid en een zorgvuldig uitgewerkte merkstrategie die onder meer leidde tot zichtbaarheid en publiciteit van de openingscampagne. In 2014 werd hij door vakgenoten uit de live muziekindustrie uitgeroepen tot ‘Beste Marketeer’. Boland studeerde Communicatiewetenschap aan de Radboud Universiteit en volgde NIMA-B.

“Spectaculair om in te mogen stappen in een week dat het museum de deuren opent van zijn nieuwe hoofdentree. De aandacht die deze campagne kreeg in pers en de online media, legt de lat hoog. En daarna gingen we gelijk door met de spectaculaire tentoonstelling Munch : Van Gogh die opende op de 25ste. Het Van Gogh Museum is een sterk merk met een grote internationale allure, gevoed vanuit een dynamische organisatie met een prachtige missie. Ik ben dan ook enorm enthousiast een bijdrage te gaan leveren om de positionering van het Van Gogh Museum te verstevigen en verder uit te bouwen. Ik val echt met mijn neus in de boter”, aldus Cas Boland.

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top