In 1983 gingen bruidsparen vaak pas samenwonen na de bruiloft – het verzamelen van de uitzet was een belangrijk onderdeel van de huwelijksdag. In 2023 wonen de meeste bruidsparen al langer samen en besluiten ze te trouwen op een moment in hun leven waarin ze hun liefde willen vieren. Bruidsparen in 2023 geven zelf invulling aan hun bruiloft, maken hun eigen keuzes voor locatie, kleding en bruiloftsgasten. En ze geven invulling aan mooie tradities die in elke toekomst passen zoals de trouwjurk die geheim blijft voor de bruidegom, het uitwisselen van de trouwringen en het uitspreken van hun geloftes. In die 40 jaar hebben ruim 2,5 miljoen bruidsparen Bruid & Bruidegom media ingezet bij de voorbereiding van hun huwelijksdag.
Susan Lippe, internationaal hoofdredacteur: “Dit jubileum is hét moment om vooruit te kijken met Bruid & Bruidegom media. Het huwelijk is populair en de nieuwe bruidsparen geven meer een individuele invulling aan hun huwelijksdag. Magazines en de nieuwe mediatypen zullen elkaar verder versterken en de ontwikkelingen staan niet stil, denk aan digitale magazines, nieuwe zoekopties op de smartphone en de ontwikkeling van artificial intelligence.”
Rob Klaarenbeek, directeur: “Bruid & Bruidegom publiceert haar media in vijf Europese landen, aangestuurd vanuit Nederland. Wat ons elke dag motiveert is wij een bijdrage mogen leveren aan de huwelijksdag van duizenden bruidsparen, het is echt hun grote dag vol emoties en geluk.”
Op 19 mei 2023 verschijnt de extra dikke jubileumeditie van Bruid & Bruidegom Magazine, met inspirerende artikelen zoals ‘40 tips om de bruiloft uniek en persoonlijk te maken’ en een grote jubileum wedstrijd die 13 weken lang bruidsparen mooie prijzen laat winnen.
Bedrijf | Bruidmedia |
Website | https://www.bruidenbruidegom.nl/ |